Att älska på avstånd

2013-12-03
00:55:57

A: Min räddare i nöden...
Heeeej! 

Ja dagen startade med att jag ringde L och vi prata, sov och kollade på film ;) Försökte att få L att vakna men det är lättare sagt en gjort ibland. Men dagen har varit en rätt så jobbig dag. Var tvungen att avliva våran katt men som en räddare i nöden så finns alltid L där för mig som hjälpte mig genom det svåraste och det är en av alla anledningar varför jag älskar L så mycket som jag gör. Ställer alltid upp och finns där för mig när jag behöver henne som mest.

Har precis pratat i telefon med L och sagt godnatt, som tur e så hörs vi imorgon innan kursen börjar och sen underdagen och kvällen skulle jag tro. Annars är allt bra, förkyld som aldrig förr, men varför klaga jag har ju L så finns ingen anledning att klaga övet något. 

Mina kärlek för L växer för varje dag som går, det finns ingen gräns för mina känslor för denna helt underbara tjej.
Hon är mitt allt. Min hjälte, min lycka och min ängel <3 Du är den enda för mig!

Peace out!   -A

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: