Att älska på avstånd

2013-12-15
19:24:08

L: det kunde varit bättre...
Huamig vilken dag... Den har varit riktigt skit. Tre timmars sömn och sen brakade helvetet löst hemma.. Massa jävla strul hit och dit. Så morgonen bestod av oro, hjärtklappning och en mage i uppror. 
Som tur är har A funnits som stöd hela dagen. Jag vet inte hur jag skulle klarat denna dag utan honom. 

Som om strul på hemmafronten inte vore nog. Biverkningar av min nya medicin har förvandlat mig till en geleklump. Jag skakar, kallsvettas, är yr och mår konstant illa. Bara doften av mat får hela magen att vända sig ut och in. Som tur är så går det över snart.. Såfort kroppen vant sig vid giftet försvinner biverkningarna. 

Blir en tidig kväll för mig idag. Jag måste ta igen lite sömn efter att ha vakar över världen allt för många nätter. Nackdelen med att vara sjukslriven och inte ha några rutiner.. Wooop.. 

Blev ett trevligt gnällinlägg, men imorgon är det en ny dag, vilket betyder nya tag! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: