Att älska på avstånd

2013-12-04
21:45:00

A: Stolt är en underdrift.
Heeej! 

Detta inlägget kommer inte rikitgt att vara som dom andra. Idag tillägnar jag detta inlägget till att beskriva hur stolt jag är över L och hur mycket jag uppskattar allt hon gör. 


Jag har aldrig varit så stolt över någon som jag är över L. Hon är helt fantastisk, vacker, omtänksam och har ett hjärta av det renaste guld. Finare människa får man leta efter. Jag är så stolt över dig, jag håller din hand med stolthet och visar upp dig för världen och visar vem mitt hjärta tillhör. L är en den personen jag med stolthet visar upp för familj och vänner.  Ordet "stolt" räcker inte till. Det går inte en dag utan att du gör mig så fruktansvärt stolt.

Du är så omtänksam och rar. 
Du är en sån fin människa, du är en person man vill ha i sin närskap. Du är så omtänsam. Ser efter sina nära och kära lika väl som folk du inte känner så bra. Som när du utan att tveka skickade mössor och vantar till en familj som inte hade råd att köpa det själv, en sån simpel sak som betyder så mycket för en annan. När jag hörde det så blev jag så fruktansvärt stolt över dig att jag tappa andan och mitt hjärta slog några extra slag. Du har så stort hjärta, det är få människor som har ett så fint hjärta som L har. Varje gång jag ser och pratar med dig så gör du mig så stolt. 

Jag uppskattar allt L gör, inte bara för mig men för alla andra. Ställer alltid upp, på gott och ont. Hon gör så mycket utan att få en blick eller ett tack. Så jag vill bara säga tack, tack för allt du gör även om det inte är mig du gör det för alla andra också. Lagar mat, diskar, rastar hundarna, städar, ja listan kan göras lååång. O inte ens ett tack får hon! Så jag säger tack, tack för att du finns o för allt du gör! Du är en riktigt hjälte! 

Jag älskar dig!

Peace out!  -A





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: