Att älska på avstånd

2013-11-30
00:34:23

L: somnar med ett leende
Denna dag har inte varit lika bra till en början. Två korta samtal. Han har jobbat  och jag har haft fullt upp på mitt håll. Så jag har saknat honom väldigt mycket. Men hans doft har gjort saknaden och längtan lite lättare att hantera. 

Men nu ikväll fick vi vår kvalitetstid, så trots en seg start på dagen kan jag somna med ett leende. Imorgon är det lördag och då har vi hela kvällen/natten/morgonen på oss att prata. Och jag ser verkligen fram emot det. Efter en dag som denna känns det underbart att ha en sån dag att se fram emot. 


När saknaden blir jobbig att hantera brukar jag lägga handen på länken runt min handled. Länken som binder oss samman. Han har en likadan runt sin handled. På så sätt kan vi vara sammanlänkade trots att havet skiljer oss åt. 

Nu ska jag snart stänga igen mina gröna och somna med ett leende på läpparna. Men först ska jag säga god natt till A! 


Sov gott! 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: