Att älska på avstånd

2013-12-01
12:02:36

L: så full i skratt...
Jag är sååååå duktig på att hålla mig vaken på nätterna. I vanliga fall haha, men inte igår.. Jag somnade som en stock tydligen o vaknade runt fem o hade fått världens finaste meddelande ifrån A på fejjan. Jag somnade mitt under vårat skypesamtal haha. Men A var inte förvånad. O han verkar inte speciellt sur på mig. ;) Vi får ett par timmar att prata nu i alla fall. O sen den 6e har vi en till natt tillsammans. 

Var iväg o firade födelsedag igår och fick träffa min andra familj. Som jag älskar dom! Det är min bästa killkompis och hans familj. Det är verkligen som min andra familj. Världens underbaraste människor. O så hans syster, vi har en tendens att spåra ur när vi är på samma ställe. Men kvällen var i alla fall fantastisk och jag dansade så att både ben och fötter värker idag. Men det var det värt det!  


Idag är det första advent, så ska väl pynta och fixa lite fint här hemma. Ska bli riktigt skoj faktiskt. Jag älskar att ha det julmysigt hemma. Men jag önskar att A var här med mig. Eller att jag var med honom. Att ha vårt eget hem att styra i. Fixa och dona, inreda tillsammans. 

Men åter till meddelandet jag fick inatt. Det var det finaste någon har skrivit till mig, någonsin. Och jag satt med tårar i ögonen och ett leende på läpparna och läste vad han hade skrivit. Och jag har nog aldrig känt mig så älskad tidigare. 

Jag har väldigt svårt att lita på folk, och deras känslor för mig. Men för varje dag som går blir jag mer och mer säker på att A faktiskt älskar mig. På riktigt. Gång på gång visar han att hans känslor faktiskt är äkta. 

Ligger här i soffan med min sjuka A i telefonen. Hade helst av allt velat pyssla om honom. O inte vara på andra sidan gjorden. Pussa lite på honom och serva honom med allt han vill ha. 

Min telefon ligger en bit ifrån mitt ansikte, och doften från hans parfym luktar enda upp hit. Och får mig självklart att sakna honom ännu mer. Min älskade älskade A. 



Nu ska jag sluta skriva här, och fokusera på vårat samtal istället. Jag vill ta vara på varje sekund jag får med honom. :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: