Att älska på avstånd

2013-12-12
01:17:00

L; the beginning of a lifetime
Det har varit tyst här inne i några dagar nu. Jag har inte varit hemma och A har väl helt enkelt bara glömt eller inte haft lust att skriva. Så jag tänkte springa in här och skriva ett inlägg medans A sitter o fipplar med en bild. 

Idag är det den 12e december. Vilket betyder att det är en månad sedan A och jag bestämde oss för att satsa på det här och bli ett par på riktigt. Och med handen på hjärtat så är det den bästa månaden i mitt liv.. 


Igår hade vi en riktig pissnatt. Både han och jag var irriterade. Det var jobbigt. Jag grät, var arg.. Allt gjorde bara ont igår. A var grinig och irriterad.. Det var nog första gången som det har varit riktigt jobbig. Delar av gårdagen var också riktigt jobbig. Mycket irritation från båda håll. Mest från mitt dock.. Självklart löste sig hela situationen och allt blev bra. Min irritation la sig o sen va allt som vanligt igen.. Jag vill dock påpeka att det inte var A som jag var sur på. Men han var med i diskussionen.. Jaja nog om det. 

En månad. Det är sjukt hur fort tiden faktiskt går. Det känns inte alls som att det var längesen som vi låg där mitt i natten och diskuterade fram och tillbaka. Är det värt det? ska vi bara vara vänner? ska vi vara tillsammans? 
Mycket tankar flög runt i hjärnan den natten. Och jag är glad att vi delade samma känslor den natten. För att få kalla mig för hans flickvän är helt underbart. Jag älskar honom och det hoppas jag att han vet. En månad, och fler att komma. 


Nu ska jag hjälpa min duktiga pojkvän med hans fipplande med min omslagsbild till fejjan. Han kan photoshop min karl, medans jag är helt jävla gröngöling på den fronten. Så snygga bilder, det får han stå för.. Jag får helt enkelt vara duktig på någonting annat ;)


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: