Att älska på avstånd

2013-11-27
00:50:04

L: Att älska någon på avstånd.
Okej jag kan väl börja med att säga Hej! 

Här i bloggen kommer ni att lära känna mig som L, tjejen som har förälskat sig i en kille. Som dessutom bor på andra sidan atlanten. USA närmare bestämt. Som att det inte vore nog. I Januari åker han till Afghanistan. Japp, har har nämligen en man i uniform ;) 


Det förhållande vi har idag var egentligen inte tänkte från början. En oskyldig flirt som snabbt eskalerade, och jag insåg att min stora kärlek befann sig på andra sidan atlanten. Det var många gånger jag ställde mig frågan : "vågar jag?" men tillsammans med honom och råd från min bästa vän så slutade det upp såhär. 

Evig trohet har utlovats. Och ja, man kan definitivt älska någon på så stort avstånd. 

Som min vän frågade mig igår: 

"Kan du leva utan A?"
"Nej.." 

Och som det känns, så kan jag inte det. 

Han må vara på andra sidan atlanten just nu, och åker dessutom iväg ett år framöver i Januari. Men vill man, så kan man. 

Jag älskar honom, och kärlek är värt att kämpa för! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: