Att älska på avstånd

2013-12-02
20:16:53

L: december, mörker och tårar.
Ännu en heldag med A. Dagen började runt åtta, men vi bestämde oss för att sova en stund till, så straxt efter nio ringde A o väckte mig igen. Sen sov vi till o från med varandra i telefonen till straxt efter elva. Eller jaa, jag sov väl lite mer än vad A gjorde så han fick prata med sig själv. Trots att han försökte pigga upp mig med Sean banan somnade jag haha. 

Sen satte vi oss o kollade på film tillsammans. Funkar kanon via skype faktiskt. Saving private Ryan blev det och självklart bölade jag som en tok på slutet. A har nog världens blödigaste flickvän. Sen satt vi o babblade lite skit innan det var dags för mig att ta tag i dagens måsten. Men snart är det dags för kvällspromenad med vovvarna, så då får jag äntligen höra A's röst igen. Jag saknar honom. Och jag tror att han kan behöva prata, om han orkar vill säga. 
Har suttit o pysslat ihop två halsband. Men jag får inte skicka något till A, så jag får väl ha mitt på mig så får hans ligga. Envisa karl.. 

Imorgon får vi ett par timmar tillsammans innan jag ska på utbildning med jobbet igen. O på onsdag blir det jobb hela dagen. Kommer bli tomt utan A då jag blivit rätt bortskämd med att kunna prata med honom rätt mycket senaste tiden. 

Nu ska jag glo lite på tv innan jag ska rasta odjuren. :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: