Att älska på avstånd

2013-12-14
21:13:39

L: fjärilar i magen
Vi är nu inne på vår andra månad som ett par och det känns fortfarande helt underbart. Den där nykära känslan finns fortfarande kvar varje gång jag slår upp mina ögon. Och det känns verkligen helt fantastiskt. 
Jag är säker på att jag vill vara med A, så jag tänker vänta på honom. 

Nu är det bara 30 dagar kvar tills han åker. Det känns som att tiden har gått alldeles för fort. Det känns som att det inte alls var en evighet sen som det kändes som att det var en evighet tills den 13 januari. Men med stormsteg närmar vi oss den dagen som jag fasar för. Men det kommer gå bra. Jag känner det på mig. Vi kommer att fixa det här, och A kommer att komma hem utan en skråma. Jag hoppas att ni ber för honom. För det gör jag, varje dag, flera gånger. Men han är min pojkvän, den bästa. Så han kommer att fixa det här galant. 

Vi har diskuterat lite angående hans permission, så nu hoppas jag för allt i världen att det går som jag vill! 
Jag längtar så fruktansvärt efter att få vara i hans famn. Det känns som att jag kommer sova väldigt tryggt då. In the arms of a marine. 

Tills den dagen får jag nöja mig med att sova i hans tröja. Och hans doft gör mig så otroligt lugn. Jag har nog aldrig sovit så gott som jag gjort dessa nätter. Min finaste. 

Som jag längtar efter hans stora trygga famn. Hans stora armar runt min lilla kropp. Få gosa in mitt ansikte vid hans hals och bara njuta av att han är min. Att vi är ett. Att det föralltid kommer att vara han och jag. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: